SITE_HOME | SITE_CONTACT RO | EN | FR
Despre www.migrant.ro | Arabic News Agency | SITE_AGENDA | SITE_STIRI | SITE_FORUM |
SITE_SEARCH_TOP
Proiectul Migrant în România
Descrierea proiectului
Modul de lucru
Activităţi
Mediatori interculturali
Curs pentru jurnalisti
Cursuri de limba româna
Seminarii
Bucureşti
Cluj-Napoca
Constanţa
Iaşi
Timişoara
Propuneri de modificari legislative
Resurse
Baza de date nationala
Alte proiecte pentru integrarea migrantilor
Legislatie nationala
Politici si documente europene
Studii si rapoarte
Educatie si cultura
Site-uri utile
Contacte Ambasade
Stiri

Nou raport despre artă și cultură în contextul crizei refugiaților
30.05.2017

Raportul a fost elaborat de grupul de lucru al statelor membre UE pe tema dialogului intercultural în contextul crizei refugiaților și migrației. Acesta abordează felul în care arta și cultura pot aduce oamenii împreună, sporind astfel participarea acestora în societate. Raportul oferă recomandări pentru cei care elaborează politici culturale și pentru organizațiile din sectorul cultural. Aceste recomandări sunt structurate în jurul a trei teme cheie: capacitare ("empowerment"), intersectorial și evaluare.

Printre studiile de caz incluse în raport se găsesc și referiri la proiectul NiCER (Nouvelle approche pour renforcer l'Intégration culturelle des jeunes réfugiés) , implementat de un parteneriat format din mai multe organizații europene, printre care se numără și Institutul Intercultural Timișoara.

Raportul poate fi descărcat aici.
inapoi | start | sus
Oct 2017 Noiembrie 2017 Dec 2017
D
L
M
M
J
V
S
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
   
 
 
Cititi online revista Migrant în România
Cititi online Accent Basarabean
Învatati limba româna
 

Acest site este realizat si gestionat de Institutul Intercultural Timisoara www.intercultural.ro


Site realizat in cadrul proiectului Migrant în România interculturală,
cofinanţat de Uniunea Europeană prin
Fondul European pentru Integrarea Resortisanţilor din ţările Terţe.